Nazwa usługi: Nadanie numeru porządkowego budynku
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miejski w Bukownie

ulica Kolejowa 16
32-332 Bukowno
tel: 32 626 18 20
email: 32 642 15 44

   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek o nadanie numeru porządkowego , złożony formularz
  • Kopia mapy, na której wyróżniono budynek będący przedmiotem wniosku
   
Sposób załatwienia sprawy: Usługa umożliwia wysłanie do wybranej instytucji Publicznej wniosku o ustalenie numeru porządkowego budynków mieszkalnych oraz innych budynków przeznaczonych do stałego lub czasowego przebywania ludzi oraz obiektów, takich jak: parkingi, garaże, wjazdy i wejścia do parków, ogrodów oraz innych miejsc zorganizowanego wypoczynku lub działalności gospodarczej.
   
Opłaty:

Zawiadomienie o nadanym numerze jest bezpłatne,
17 zł - opłata skarbowa (wyłącznie za wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym)
17 zł – opłata skarbowa (wyłącznie w wypadku złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenia pełnomocnictwa)


Brak

   
Czas załatwienia sprawy: 1. Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku następuje nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku wraz z kompletem dokumentów
2. Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym następuje w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku.
   
Tryb odwoławczy: Od zawiadomienia o nadaniu numeru porządkowego odwołanie nie przysługuje.
Ww. czynność podlega kontroli sądów administracyjnych. Skargę do sądu na taką czynność można wnieść po uprzednim wezwaniu organu na piśmie do usunięcia naruszenia prawa.

Od postanowienia odmawiającego wydania zaświadczenia o numerze porządkowym przysługuje skarga do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 7 dni od doręczenia postanowienia.
   
Podstawa prawna:
   
Inne informacje:
   
Formularz elektroniczny: